čtvrtek 15. ledna 2015

Z prokrastinace inspirací aneb krátký článek pro dlouhé odpoledne

Je čtvrtek odpoledne, sedím na gauči zabalená v dece, čekám až se mi stáhne nový díl Pretty Little Liars, přes vlákna žakarové záclony sleduju západ slunce a hlavou mi běhá tisíce myšlenek. Ano, tak přesně tomuhle se říká prokrastinace.

Dlouho jsem přemýšlela, jaký typ článku napsat. Díky všemu tomu rozptýlení kolem, počínaje vlajícími větvičkami vrby za oknem, jsem k ničemu nedospěla. A právě PROTO nebo spíš díky tomu se z ničeho stal článek aneb jak se z prokrastinace stala inspirace.
Určitě si někteří říkáte, co slovo 'prokrastinace' znamená. Těžko básnit já budu vám tu a plkat o definicích všeho druhu, jsme přece ve 21. Století..prostě si to vyguglujte. 
Našli moji rádcové? Jestli ne, tak to nevadí, stejně to za chvílí jistě pochopíte z kontextu :) 
Soudě podle sebe, dovolím si tvrdit, že prokrastinace má určitá stádia a já už budu v hodně pokročilém. Zprvu počítám jen minuty, než se dokopu k nějaké činnosti, kterou musím neodkladně udělat, později už se nacházím i v řádu hodin-je to zlé. Myslím si, že práci si dokážu zorganizovat dobře. Jen ta mrcha lenost mi vždycky naruší časový harmonogram a já nestíhám. Seriál, knížka, posilovačka, jídlo, internet, tutoriály a dokonce i tenhle článek je jedna z těch snazších činností, které pokaždé upřednostním na úkor mého drahocenného času. Achjo. (A už teď bych měla končit, protože opět nestihááám!)
Zase na druhou stranu, nemyslím si, že jsem v tom zas takový tragéd, četla jsem, že někteří jsou na tom mnóhem hůř. A stejně se všechno (ne úplně všechno) vždycky nějak stihnout dá, jen by to nemuselo být tak hektické a stresující, kdyby moje prokrastinace odešla zas o dům dál. :)






0 komentářů:

Okomentovat