sobota 6. prosince 2014

2. Přítel

Oba hleděli do neznáma. Daleko do údolí, kde se rozprostíraly nejzazší kouty tmavých lesů a pole pokrytá kyprou přikrývkou sněhu. Seděli na skále dostatečně daleko za městem, dostatečně vysoko nad velkou třpytivou plochou ledu, která bývá v teplých ročních obdobích jezerem.
 Udělal ještě poslední závit, olízl, pečlivě přejel prsty po obou stranách a zapálil. "Tak, proč si vlastně přišel?" odfrkl Kasper mrzutě. Christopher pomalu vydechoval kouřové obláčky do mrazivého vzduchu, dával si na čas a bylo znát, že se Kasperovi doslova otevírá kudla v kapse.

 On a Kasper spolu nevycházeli zrovna v dobrém. Byl to právě Chris, kdo brával jeho sestru tajně večer z domu. Kasper to věděl, ale nikdy se o tom před nikým neodvážil zmínit, měl obavy, ale své sestře plně důvěřoval, i když ho to uvnitř velmi zraňovalo. Nikdo kromě jeho neměl o jejich večerních dobrodružstvích ani nejmenší ponětí. Konec konců Chloé ani Kasper nebyli dospělí, ale byli už dost staří na to, aby se o sebe dokázali postarat sami.
Chrisovi a Chloé život nepřipravil zrovna story, ve které by se procházeli v růžové zahradě. Byl sice o rok starší a byla to už delší doba, když k tomu došlo, ale i on ztratil matku. Znali se už odmalička a jejich životní tragédie zapříčinily, že se jejich cesty zkřížily víc než kdy předtím. Přestože byl velmi pohledný a milý, s Chloé byli pouze přátelé.
Christopher si odhrnul kaštanové vlasy z čela, zahodil jointa a odkašlal si. "Chci s tebou mluvit o Chloé." "Čekal jsem to." odvrátil Kasper. "Víš, včera v noci jsem s ní byl a.." "Vím", odsekl Kasper jedovatě. "Kaspere, prosím, vyslechni mě! Byli jsme včera v jednom klubu a.. přišla parta kluků...neznal jsem je, ale podle okolností oni znali Chloé. Ta se společně s nimi vypařila jako pára nad hrncem, ani jsem se nestačil rozhlédnout a byla pryč! Celou hodinu jsem ji všude hledal a nakonec...nakonec jsem ji našel." "Snad nechceš říct...pane bože!" "Ne! Ale když jsem ji našel, byla v absolutní rauši, nevěděla, kdo je, kdo jsem já. A pak jsem se poohlédl kolem a uviděl jsem to." "Uviděl co?"... "Slyšíš Chrisi, co jsi viděl?!"

0 komentářů:

Okomentovat