středa 21. ledna 2015

Lily Collins

Někteří vůbec neví, někteří třeba jen tuší a moudří už vědí, že mým velkým koníčkem je kreslení. Je to asi (určitě) jedna z mých největších zálib. A protože moje produktivita článků s deep myšlenkami  není zrovna největší, rozhodl jsem se sem přidávat některé ze svých výtvorů. Takže tak nějak doufám, že se vám jich aspoň pár bude líbit. Někteří říkají, že umím kreslit a jiní zase, že moc ne ( těch je samozřejmě drtivá menšina...), ale čemu dneska člověk může věřit? Nepochybuji o tom, že kdybych některým ukázal prázdnou čtvrtku, že se jim taky bude líbit.

Lily Collins



No, takže jako první jsem si pro vás připravil portrét herečky Lily Collins. Nehledejte v tom nějaké skryté poselství, není tam. Prostě jeden z posledních obrázků co jsem dokončil.
A proč zrovna ona? Napsal jsem si seznam, koho bych chtěl nakreslit a byla na vrchu. Jedna nejmenovaná spoluautorka ehmREmmmNNmmYmm říká, že se jí nelíbí a "obdivuje" její obočí. Ale mě se v celku líbí. No, každý má svůj názor. (omlouvám se za kvalitu fotky ale.. ) Doufám, že se vám můj výtvor líbí.
Thomi a jeho lid tě zdraví!


0 komentářů:

Okomentovat